۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

بروز رسانی زیر ساخت سایت

با تبریک فرا رسیدن سال نو به اطلاع کاربران میرساند در صورتی که از کاربران سایت یک دو سه پی بوده باشید حتما متوجه شده اید که چند وقتی است که امکان انجام تراکنش از درگاه خود را در سایت ندارید . اگر از کاربران جدید بوده باشید احتمالا حساب کاربری شما تایید نشده است و برای شما سئوال پیش آمده که چرا مدارک ما تائید نشده است . 

سایت یک دو سه پی از اواخر سال 97 در حال بروز رسانی زیر ساخت فنی خود برای اخذ مجوز از شاپرک میباشد و به همین دلیل تا زمان اتمام این عملیات و انتشار اطلاعیه رسمی از سمت سایت یک دو سه پی امکان ارائه درگاه به هیچ کدام از کاربران و تائید مدارک کاربران جدید وجود نخواهد داشت . پس از اتمام عملیات سایت مدارک کاربران جدید مستقیما به شاپرک ارسال شده و عملیات تائید کاربران و درگاه های آنها توسط این مرکز صورت خواهد گرفت . پیشاپیش از شکیبایی و همراهی شما با ما در این امر کمال تشکر را داریم . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

الزام رعایت قوانین

برای استفاده کنندگان تمامی سایت های اینترنتی و خدماتی همیشه دو مقوله مورد توجه بوده است : ایمنی و قوانین .
یکی برای کاربران سایت و دیگری برای مدیران . سایت یک دو سه پی نیز از این بحث جدا نمیباشد و به خصوص برای کاربران بحث امنیت در پرداخت ها و تراکنش ها بسیار مهم میباشد . تیم فنی یک دو سه پی همیشه و در همه حال سعی در برقراری این امر بوده و امنیت تراکنش های بانکی شما را تضمین میکند ، در کنار آن از شما تقاضا داریم تا به قوانین سایت احترام بگذارید . 
به دلیل حساسیت شاپرک و نظارت آنها بر روی سایت های پرداخت واسط ، تمامی تراکنش های شما لحظه به لحظه توسط مدیران سایت بررسی میشود . در صورتی که تراکنش های مشکوک از مسیر های مشکوک در سایتی یافت شود ، درگاه کاربر خاطی مسدود خواهد شد . در صورت مسدود شدن درگاه تسویه کاربر تا 6 ماه انجام نخواهد شد و پس از آن نیز با ارسال تعهد نامه و موارد اضافی درخواستی امکان پذیر خواهد بود . مواردی که باعث مسدود سازی درگاه خواهد شد به شرح زیر میباشد :
  1. استفاده از ریدایرکت های فراوان در سایت و مبدا تراکنش
  2. استفاده از محصولات تقلبی و فیک به جهت گمراهی شاپرک و سایت یک دو سه پی
  3. ناهمخوانی صنف کاری و تراکنش های موجود در حساب کاربری
  4. استفاده از درگاه برای سایت هایی که محتوای آن ها شامل مصادیق مجرمانه میباشد
  5. شکایت کاربر انجام دهنده تراکنش از دارنده درگاه و عدم پاسخگویی دارنده درگاه
مشاهده هر گونه از موارد فوق باعث مسدود سازی درگاه کاربر خاطی خواهد شد . همانگونه که فراهم آوردن امنیت شما برای ما بسیار مهم است ، از کاربران خاطی در رعایت قوانین سایت نیز به سادگی عبور نخواهیم کرد . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰